مدیریت دیابت ناشی از تاکرولیموس پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برای جلوگیری از سیستم ایمنی بدن را از آسیب رساندن به پیوند کلیه، بیماران اغلب نیاز به چند داروهای سرکوب کننده ایمنی. تاکرولیموس، یکی از این داروها ممکن است کلیه های جدید محافظت، اما به راحتی می توانید باعث برخی عوارض جانبی. دیابت است تنها یکی از آن عوارض جانبی. چگونه می تواند به شما مدیریت دیابت ناشی از تاکرولیموس پس از پیوند کلیه؟

تاکرولیموس است برای جلوگیری از رد عضو در بیماران زیر پیوند کبد، کلیه و قلب گرفته شده است. به عنوان یک ایمنی، می تواند عمل سلول های خونی خاصی که از بدن در برابر رد عضو پیوندی را مهار کند.

با توجه به تحقیقات در سال 2002، حدود 90٪ از بیماران پیوند کبد در نظر گرفتن تاکرولیموس، بیش از 60٪ از بیماران پیوند کلیه با استفاده از این دارو، و بیش از 90٪ از بیماران پس از پانکراس به طور همزمان و کلیه مصرف این دارو. در حال حاضر، بیش از 150000 بیماران پیوند با استفاده از این دارو در سراسر جهان.

در واقع، تنها در حدود 10 سال است که تاکرولیموس در درمانگاه اعمال می شود. عوارض جانبی اصلی این دارو سمیت کلیوی، سمیت عصبی و اثرات آن بر سیستم گردش خون، دستگاه گوارش، دستگاه تنفسی و سیستم قلبی و عروقی است. علاوه بر این، بروز دیابت ناشی از تاکرولیموس حدود 10٪ ~ 30٪ .در موارد شدید است، بیماران ممکن است حتی تجربه کتواسیدوز (DKA).

اگر شما از دیابت ناشی از این دارو رنج می برند، ممکن است که دیابت خود را پس از قطع یا کاهش دوز تاکرولیموس، رها نیست.

مدیریت دیابت در بیماران پیوند کلیه؟ دیابت یک عامل خطرناک باعث عود نارسایی کلیه است، به دلیل آن است که یک علت عمده بیماری کلیه در حال حاضر است. برای درمان دیابت، بیماران می توانند داروهای راست را، توسعه یک برنامه رژیم غذایی مناسب و شیوه زندگی سالم را دنبال کنید. دیابت یک بیماری است که طول می کشد زمان طولانی برای مبارزه با است.

البته، طرح درمان و پیشنهادات در رژیم غذایی باید به شرط بیماری بیماران بستگی دارد. برای مشاوره بیشتر، خوش آمدید یک پیام به ترک شوید و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

http://enfermedad-renal.com/Diabetes/1900.html





:: برچسب‌ها: دیابت، درمان دیابت، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: